Reima

reima

Mēs visi vēlamies, lai mūsu bērni varētu brīvi kustēties un bezrūpīgi spēlēties jebkuros laikapstākļos: saulē, lietū vai sniegā; uz ledus, smilšukastē vai peļķēs! “Vienmēr drošībā un komfortā” – šis ir galvenais “Reima” princips, kas tiek ņemts vērā izstrādājot produkciju. Tas arī veido Reima® kvalitātes kritērijus: funkcionalitāte, drošība, uzticamība un inovācijas. “Reima” produkcijas testētāji ir paši godīgākie un neuzpērkamākie eksperti pasaulē – bērni.

Uzņēmums tika izveidots Otrā pasaules kara laikā, kad somu fabrika “Pallo-Paita” tika evakuēta no Helsinkiem uz pilsētu ar nosaukumu Kankanpā (Kankaanpää), bet vēlāk, pēc kara, atpakaļ uz galvaspilsētu. Pilsētā palika liels skaits kvalificēta darbaspēka, kas 1944. gadā nolēma sākt sieviešu darba apģērba ražošanu. Kā izejviela tika izmantoti audumu atlikumi no baltajiem maskēšanās tērpiem šūtiem somu armijai, kā arī lieko telšu audums no amerikāņu armijas noliktavām. Jau pēc gada jaunā fabrika ar nosaukumu “Kankama” sāka ražot apģērbus. Drīz pēc tam uzņēmums nofokusējās uz bērnu apģērba, virsapģērba un sporta apģērba ražošanu, kas kļuva par galvenajiem darbības virzieniem. Toreiz galvenais mērķis bija uzsākt masveida ražošanu cenas ziņā pieejamam un tai pat laikā pirmklasīgam bērnu apģērbam. Vēlme bija kļūt par iecienītu bērnu apģērbu valstī, kur lielākā daļa iedzīvotāju pēc kara dzīvoja lauku apvidos. Citiem vārdiem sakot, jau 1944. gadā, par uzņēmuma misiju kļuva sniegt bērniem kustības brīvības garantiju ārā jebkuros laikapstākļos.

Somijas pilsētās Kankanpā un Vantā uzņēmumā tiek nodarbināti ap 100 cilvēku. Bet ārpus Somijas dažādos darbos ir nodarbināt vēl 75 cilvēku. 2013. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 62,3 miljoni eiro. Svarīgākās “Reima” eksporta valstis ir Eiropas ziemeļvalstis, kā arī Krievija un Šveice. “Reima” izpilddirektore kopš 2012. gada ir Elīna Bjorklunda.